Wednesday 7 September 2011

Lirik Lagu Tiba-tiba Teringat - Ezad

YouTube Link - Audio

Tiba-tiba aku teringat padamu
Entah mengapa ku pun tak tahu
Tiba-tiba aku rindukan dirimu
Entah mengapa ku pun tak tahu

Apa khabarmu sayang
Masihkah kau ingat kepadaku

Tiba-tiba aku ingin hubungimu
Tapi adakah kau sudi lagi
Ingin kubertanya apa yang terjadi
Setelah kita berpisah dulu

Senyumanmu terbayang
Seolah kau memanggilku
Jiwaku merindu ingin bertemumu
Tetapi dapatkah kau menerimaku...

Jika kau merindu
Sebut cintaku
Kuharap cinta berterusan
Walau jauh di mata

ooho..

Hanya pada Tuhan
Kumohon dikabulkan doa
Untuk bertemu denganmu...

Kenangan cinta kita
Terlalu indah bagiku...

Sejak dulu aku sayang kepadamu
Tapi engkau yang tak memahami
Sejak dulu aku cinta kepadamu
Hingga kini tak berubah hati

Jiwaku merindu ingin bertemumu
Tetapi dapatkah kau menerimaku...

Bridge

Jika kau merindu
Sebut cintaku
Kuharap cinta berterusan
Walau jauh di mata

ooho..

Hanya pada Tuhan
Kumohon dikabulkan doa
Untuk bertemu denganmu...

Kenangan cinta kita
Terlalu indah bagiku...

Sejak dulu aku sayang kepadamu
Tapi engkau yang tak memahami
Sejak dulu aku cinta kepadamu
Hingga kini tak berubah hati

Lalalaa.. lalalaa... lalalaaa..
Tiba-tiba aku rindukan dirimu
Entah mengapa ku pun tak tahu

No comments:

Post a Comment