Sunday 18 September 2011

Lirik Lagu Cemburu - Stacy (Stay-C)

YouTube Link - Audio

(Stacy~ stacy~)
ooo.. ooo.. oooh..

Dia selalu salahkan aku
Dan rasa tingkahlakunya sudah benar
Aku ikut saja gerak cara
Kerana dia si cemburu buta
Kerana dia si cemburu buta

Sesekali ku ingin sendiri
Ingin juga rasa ada teman
Tidak lebih cuma hanya teman
Jangan kau jadi si cemburu buta
Jangan kau jadi si cemburu buta

Oh.. dirimu buatku tersiksa
Di dalam penjara cintamu
Yang sempit itu

Oh.. senangnya kau tuduh
Aku yang mencuba selingkuh
Bermain kayu tiga

Jangan curiga melatah cemburu
Percaya padaku
Sungguh ku cinta kamu

Jangan curiga melatah cemburu
Percaya padaku
Sungguh ku cinta kamu... ohh..

ooo.. ooo.. oooh..

Jika engkau rasa apa yang ku rasa
Dan cuba kau lihat apa yang ku lihat
Apakah engkau mungkin berubah
Dan bukan lagi si cemburu buta
Dan bukan lagi si cemburu buta...

[Dali]

Aku manusia sama sepertimu
Punyai perasaan naluri yang satu
Bila kau yang rasa barulah kau tahu
Betapa pedihnya rasa di hatiku

Kau katakan padaku ikut saja gerakmu
Kukatakan padamu ikut saja caramu
Bila kau bahagia kucuba bahagia
Bila aku cemburu itu tandanya aku masih cinta

p/s : Jika lirik ini tidak betul, sila tinggalkan pembetulan di ruangan komen. Terima kasih.

3 comments:

  1. hurmm mmg ada beberapa kesalahan ,(Apakah kau mungkin berubah),<--yg ini sepatutnya apakah engkau mungkin berubah dn percayalah pada ku tu sepatutny percya pdaku shja

    ReplyDelete