Friday 30 September 2011

Ikrar – Altimet and DJ Fuzz

Ikrar - DJ Fuzz & Altimet Official MV

Aku berikrar pada hiphop
Aku bawa kamu ke tiptop
So DJ let the beat drop
So so I can spit my heat rocks
Aku berikrar pada hiphop
Aku bawa kamu ke tiptop
So DJ let the beat drop
So so I can spit my heat rocks

Hey hiphop apa khabar
Sekarang kita cukup makan tapi masih lapar
Lama tak baca cerita dalam akhbar
Teman-teman sudah lupa tapi aku masih sabar
Tetap beria aku tetap setia
Kalau buka cipher aku selalu sedia
Masih lidah tajam beritma siang malam
Tulis tangan kidal untuk melangkah kanan
Dan dari piring hitam ke atas talian
Dari sugar hill ke rakim lapan lapan
Dari suka-suka ke kerja sambilan
Ke perniagaan untuk mencapai impian
2 dekad lalu kita jadi kawan
11 tahun sudah kita berpacaran
Dan tahun depan kita bagi ucapan
10 tahun lagi kita semua jutawan

[Chorus]
Aku berikrar pada hiphop
Aku bawa kamu ke tiptop
So DJ let the beat drop
So so I can spit my heat rocks
Aku berikrar pada hiphop
Aku bawa kamu ke tiptop
So DJ let the beat drop
So so I can spit my heat rocks

Hey hiphop selamat ulang tahun sayang
Aku masih cinta kamu masih gila bayang
Masih menawan tiap kali di pandang
Tapi sekarang mata aku lebih matang
Tak bukan tua kita kian dewasa
Aku lihat pengaruh kamu merata-rata
Mari kita merantau bersama
Dari corong radio ke cuping telinga
Dan dari toprock hingga ke baby freeze
Dari atas lidahku ke permukaan CD
Dari TTC ke Mixology
Dan hingga kini aku masih indie
Dari diterima semua hingga kurang popular
Sampai tiba masa kamu kembali semula
Dari beli baju ciplak di PSKL
Hingga IPO di BSKL

[Ulang Chorus]

A-L-T-I-M-E-T namaku
Tak takut nak battle kamu kamu kamu
Di kotaraya luar bandar
Perlu tahu aku pantang di cabar

[Ulang Chorus]

No comments:

Post a Comment