Friday 30 September 2011

Harus Memilih – Reen Rahim



Bayangkan bila kita tak berpisah
Meninggalkan semua kenangan indah
Antara kita...

Mungkinkah aku mampu melawan
Segala rasa pasti menyiksa di jiwa...

Terkadang kita harus memilih
Dari apa yang telah terpilih
Juga perasaan cinta yang bermakna

Kini aku telah merasakan
Betapa indahnya cinta
Bila dirimu kini telah tiada sudah...

Bayangkan bila kita tak berpisah
Meninggalkan semua kenangan indah
Antara kita...

Mungkinkah aku mampu melawan
Segala rasa pasti menyiksa di jiwa...
hohuooo...

Terkadang kita harus memilih
Dari apa yang telah terpilih
Juga perasaan cinta yang bermakna

Kini aku telah merasakan
Betapa indahnya cinta
Bila dirimu kini telah tiada sudah...

Hooo... Houwoo...

Terkadang kita harus memilih
Dari apa yang telah terpilih
Juga perasaan cinta yang bermakna

Kini aku telah merasakan
Betapa indahnya cinta
Bila dirimu kini telah tiada sudah...

Hooo... Houwoo...

Harus memilih...

No comments:

Post a Comment