Saturday 19 November 2011

Lirik Lagu Dhia Untukku - Adi Putra (OST Tentang Dhia)



Sejak bertemu kau dan aku
Menusuk jantungku, mula jiwaku
Merelakanku menjadi milikmu
Itu yang ku mahu,
Itu yang ku mahu cintamu...

Sinar mentari pasti...
Menyinar hati yang sunyi
Biarlah aku bermimpi...
Kerana dibuai sepi

Dhia... yang aku cinta
Selama ini kuharapkan
Coba kau fahami
Tak akan dirimu dilukai...

Dhia... yang aku cinta
Selama ini kuharapkan.
Coba kau fahami
Tak akan dirimu dilukai...

Sinar mentari pasti...
Menyinar hati yang sunyi
Biarlah aku bermimpi...
Kerana dibuai sepi...

ooo...

Dhia... yang aku cinta
Selama ini kuharapkan.
Coba kau fahami,
Tak akan dirimu dilukai...

Dhia... yang aku cinta
Selama ini kuharapkan.
Coba kau fahami,
Tak akan dirimu dilukai...

No comments:

Post a Comment