Friday 7 October 2011

Aku Bukan Dewa – Ning Baizura

Depan berjuta sekian lama
Ku mendewasa
Saat yang manis dan yang mencabar
Saling berubah

Masa telah mengajarku
Batas dan kelemahan
Erti keredhaan
Telah aku sedari
Aku bukan dewa
Tidak sepi dari noda
Hanya manusia yang ingin meniti
Dan mencipta tapak pendiri didunia
Ku bukan Dewa

Ada ketika aku yang salah berbuat dosa
Ada kala ku di salah sangka dan dianiaya

Masa telah mengajarku
Batas dan kelemahan
Erti keredhaan

Telah aku sedari
Aku bukan dewa
Tidak sepi dari noda
Hanya manusia yang ingin meniti
Dan mencipta tapak pendiri di dunia


Telah masanya aku cari diriku
Tiada apa lagi perlu ku buktikan
Dakaplah aku seadanya diriku
Yang bersandar dengan nama cinta
Serta kejujuran

Aku bukan dewa
Tidak sepi dari noda
Hanya manusia yang ingin meniti
Dan mencipta tapak pendiri di dunia
Aku bukan dewa

Ku bukan dewa
Tidak sepi dari noda
Hanya manusia yang ingin meniti
Dan mencipta tapak pendiri di dunia
Ku bukan dewa

Depan berjuta
Sekian lama
Ku dah dewasa

No comments:

Post a Comment