Tuesday 9 August 2011

Lirik Lagu Semesta - Faizal Tahir

Arah yang ingin ku tuju
Setiap satu yang ku mahu
Semua yang terus ku beri
Hanya kerana kau ada

Senyumanmu

Apa yang ada menunggu
Di hadapan bukan untuk aku tahu
Harapan menjadi nadi langkahku
Dan aku disini kerana engkau ada

Hadirmu bicara senyuman satu-satunya
Membakar semangat membara api di jiwa
Siang malam ku
Hitam putih dan biru ku
Kau terima aku

Terus aku kerna satu
Kau ada selalu

Apa yang inginku tahu
Detak naluri hati memberi pasti
Harapan menjadi nadi langkahku
Dan aku disini kerana engkau ada

Hadirmu bicara senyuman satu-satunya
Membakar semangat membara api di jiwa
Siang malam ku
Angan-angan dan sedarku
Terima kasih tegak aku kerna satu

Fahamilah tak ku mampu terus tanpa kamu
Terimalah yang ku mampu beri untuk kamu
Bagai pelangi gerimis yang lalu
Cahaya saat ku buntu
Harus kau tahu ku disini kerana

Kau ada selalu
Kau ada

Harapan menjadi nadi langkahku
Dan aku di sini kerana kamu

No comments:

Post a Comment