Friday 1 April 2011

Lirik Lagu Realiti Dewi - Alyah

Adakah ku sedang mimpi
Dipuncak awan kita menari
Mungkin fantasi
Bagai ilusi hanya ku impi

Tawamu penawar hati
Buat ku tenang dimalam sepi
Di realiti yangg ku hadapi sepanjang hari

Hilanglah perasaan ini
Terpadam rindu bila kau kembali

Kaulah dewa yang aku puja
Bukakanlah hati mu
Untuk cinta

Aku dewi yang kau merindu
Pencinta yang setia
Oh sayang ku

Dengarlah pinta ku ini
Luahan hati tidak bertepi
Hasrat si dewi
Agar dewanya ada disisi

Hilanglah perasaan ini
Terpadam rindu bila kau kembali

Kaulah dewa yang aku puja
Bukakanlah hati mu
Untuk cinta

Aku dewi yang kau merindu
Pencinta yang setia
Oh sayang ku

Kaulah dewa yang aku puja
Bukakanlah hati mu
Untuk cinta

Aku dewi yang kau merindu
Pencinta yang setia
Oh sayang ku

No comments:

Post a Comment